اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار مهاباد و اعضای شورای حفاظت از منابع آب ، در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،یکی از مهمترین مسائلی که در این جلسه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت ، مسائل و پیشامدهای اخیر و سیل در چندین استان بود و با توجه به بارشهای اخیری که داشتیم ، و مدیریت در رهاسازی آب در زمان مناسب ، نقاط ضعف و آسیب پذیر را شناسایی نمودند.

دکتر شجاعی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، در گفتگو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در ابتدای سخنان خود از زحمات و تلاشهای کارکنان امور آب و شهرداری و نیروی انتظامی در تعطیلات عید تشکر و قدردانی نمودند و بیان کردند که جدی گرفتن پیش بینی های هواشناسی و مدیریت به موقع از ضروریات آتی باید باشد ، همچنین دستور دادند تا همه ساخت و سازهای غیرقانونی که در بستر رودخانه ها ، چه در شهر ، چه پایین و چه بالا دست ، شناسایی شوند و به جدیت با آنها برخورد شود .

وی همچنین بیان کردند که یک تیم نظارتی تشکیل داده شود  و نقاط آسیب پذیر بستر رودخانه شناسایی شود و لایه روبی آن در دستور کار قرار داده شود .

در ادامه دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، تامین آب شرب شهری و بهداشت و سلامت آن ، آب کشاورزی و مهار آب های زیرزمینی را  در اولویت قرار دادند .

انتهای پیام/ع

جلسه شورای آب 

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.