احتمال بازگشت سری Splinter Cell وجود دارد

مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت از احتمال بازگشت سری پرطرفدار Splinter Cell خبر داد.

احتمال بازگشت سری Splinter Cell وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت که از ماهرترین شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی در جهان به شمار می‌رود را گیمرهای سبک اکشن به خوبی می‌شناسند. از مشهورترین عناوین این شرکت می‌توان به سری اساسینز اشاره کرد که با عرضه اولین نسخه از آن نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. همچنین دیگر مجموعه مشهور این شرکت سری Splinter Cell است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۲ برای کنسول‌های PS2 ، PS3، Xbox ، پلتفرم کامپیوتر و نینتندو عرضه شد.داستان این عنوان روایتگر یک سرباز آمریکایی است که وارد پایگاه دشمن می‌شود و به مبارزه با آنها می‌پردازد که با توجه به عناوین هم عصر خود توانست به راحتی آن‌ها را کنار بزند و مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

از زمان عرضه آخرین نسخه از سری بازی Splinter Cell: Blacklist حدود ۵ سال گذشته است اما مدیر عامل شرکت یوبیسافت در گفت‌وگو با IGN از علت غیبت این مجموعه در سال‌های اخیر صحبت کرد. به گفته مدیر عامل شرکت یوبیسافت علت اصلی این غیبت، فشارهای زیادی بود که سوی گیمرها به این بازی وارد شد؛ چرا که داستان نسخه آخر این سری با نسخه‌های قبلی خود متفاوت بود و از داستانی با سطح بالا به داستانی ضعیف و البته با ایرادات زیاد تبدیل شده بود. اما دلیل دیگر این شرکت برای عرضه نشدن نسخه جدید این سری ، گذاشتن تمام توان و تمرکز روی پروژه اساسینز بود. چرا که مجموعه اساسینز بین کاربران بسیار پر طرفدار تر از عناوین دیگر یوبیسافت بود.

احتمال بازگشت سری Splinter Cell وجود دارد

تاکنون شرکت یوبیسافت ۶ نسخه از این عنوان را منتشر کرده است که نسخه آخر آن با شکست مواجه شد.  با گفته‌های مدیر عامل این شرکت مشخص شد ، تیمی برای بررسی وضعیت و کار کردن روی سری Splinter Cell در حال فعالیت هستند ولی تا نمایشگاه E3 2019 شرکت یوبیسافت قصد انتشار اطلاعات دیگری از این مجموعه را ندارد.

اما از آنجایی که سازنده مجموعه Splinter Cell به شرکت یوبیسافت بازگشته است و در حال کار روی پروژه‌های متفرقه است این احتمال وجود دارد نسخه بعدی این مجموعه برای نسل بعدی کنسول‌ها ساخته شود. همچنین صداپیشه نقش سم فیشر بازگشت خود به این نقش را اعلام کرده است. به گفته مدیر عامل شرکت یوبیسافت جزییات کامل درباره این مجموعه در نمایشگاه E3 2019 منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سرانجام قابلیت تغییر نام کاربری PSN پلی استیشن ۴ فراهم شد 


انتهای پیام/

عنوان Splinter Cell بر می‌گردد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار