مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای وقوع سیل تاکنون، خراسان رضوی به استان‌های حادثه‌دیده ۳۷ محموله کالایی ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در برنامه تلویزیونی صبح خراسانی با اشاره به اینکه پایگاه‌های این نهاد از نخستین ساعات اعلام حادثه کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان را جمع‌آوری کردند، افزود: همه دستگاه‌ها، مراکز نیکوکاری کمیته امداد در کنار هم و با همراهی و مشارکت مردم نیکوکار کمک‌های خوبی را تاکنون اهدا کردند که توسط این نهاد در کوتاه‌ترین زمان به استان‌های مختلف ارسال شده است.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی سپاه پاسداران و بسیج سازندگی استان در تمام این ایام گفت: شایعه‌پراکنی‌های دشمن علیه سپاه پاسداران ناشی از ناامیدی آنان از این ارگان مردمی که در کنار مردم خدمت می‌کند است و علی‌رغم تمام اقدامات شیطانی دشمنان نظام، سپاه پاسداران در تمام مواقع حساس و بحرانی و به‌ویژه در این شرایط در کنار کمیته امداد و تمام دستگاه‌های دولتی حضور داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهارداشت: از ابتدای وقوع سیل تاکنون ۳۷ محموله کالا به استان‌های خراسان شمالی، گلستان، لرستان و خوزستان ارسال‌شده است که تمام این کمک‌ها با مشارکت مردم و مراکز نیکوکاری صورت گرفت.

آسوده ارسال ۳۷ محموله کالا به مناطق سیل‌زده را تشریح کرد وادامه داد: ۲۲ محموله به استان گلستان، ۱۱ محموله به استان لرستان، سه محوله به استان خوزستان و یک محوله به استان خراسان شمالی ارسال شد.

وی از راه‌اندازی پویش علی‌اصغر (ع) با نظارت مستقیم کمیته امداد و همکاری فعالان فرهنگی و هنری باهدف کمک به کودکان مناطق سیل‌زده خبر داد وگفت: در این پویش کمک‌های نقدی برای تهیه پوشک، شیر خشک و لباس کودکان هزینه خواهد شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: نیکوکاران به‌منظور کمک به پویش علی‌اصغر (ع) می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۱۲۴۰- ۰۰۰۰- ۹۹۷۹- ۶۰۳۷ به نام طرح حضرت علی‌اصغر (ع) واریز کنند.

انتهای پیام // ف. س


ارسال ۳۷ محموله کالا ازمشهد به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.