سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی از بعداز ظهر روز پنجشنبه بارش مناطقی از استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: بر اساس نقشه‌ های هواشناسی طی امروز و فردا آسمان شمال استان ابری همراه با بارندگی و در مناطق مرکزی و جنوبی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می ‌شود اما دوباره با ورود سامانه ناپایدار شرایط جوی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مدت به دلیل رطوبت موجود در منطقه و افزایش نسبی دما در برخی از مناطق دیگر استان رگبار موقت باران نیز احتمال می ‌رود.

سرپرست هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه به تدریج آسمان استان ابری شده و از اواخر وقت در مناطقی از استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران به صورت پراکنده گاهی به صورت رگبار و رعد و برق آغاز می‌شود که به صورت متناوب و با شدت و ضعف تا عصر شنبه هفته آینده ادامه می ‌یابد.

محمدی گفت: اوج بارش‌ ها در روز جمعه پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا با کاهش نسبی همراه خواهد شد.

سرپرست هواشناسی استان اردبیل افزود: از عصر جمعه با نفوذ سامانه پرفشار سطح زمین و شمالی شدن جریانات جوی، دمای هوا چند درجه ‌ای کاهش یافته و صبح روز شنبه آسمان مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان و فرودگاه اردبیل ابری و مه آلود پیش بینی می‌ شود.

انتهای پیام/ع

بارش باران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.