سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه ناپایدار جوی از عصر فردا به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان شمال استان ابری با مه صبحگاهی و در مناطق مرکزی و جنوبی، صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به دلیل رطوبت موجود در منطقه و افزایش نسبی دما در اواسط روز، طی بعدازظهر و عصر‌ها در برخی از مناطق رگبار موقت باران نیز احتمال می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر پنجشنبه ۲۲ فروردین با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه بتدریج آسمان استان ابری شده و از اواخر وقت در مناطقی از استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران بصورت پراکنده گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق آغاز می‌شود که بصورت متناوب و با شدت و ضعف تا عصر شنبه هفته آینده در مناطقی از استان ادامه می‌یابد بطوریکه اوج بارش در روز جمعه پیش بینی می‌شود.

محمدی گفت: از عصر جمعه ۲۳ فروردین با نفوذ سامانه پرفشار سطح زمین و شمالی شدن جریانات جوی، دمای هوا چند درجه‌ای کاهش یافته و صبح روز شنبه آسمان مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان و فرودگاه اردبیل، ابری و مه آلود پیش بینی می‌شود که این سامانه عصر شنبه از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ح

کاهش چند درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.