عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اولویت قراردادن پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های استان خواستار صدور بخش نامه‌ای در این زمینه شد.

چرا در استان کرمانشاه از پیمانکاران بومی استفاده نمی کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، احمد صفری عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: برای پیگیری و تأمین اعتبار نیاز است دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، راه روستایی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن برآورد دقیقی از خسارت وارده را اعلام کنند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: بخش اجرای دقیق مصوبات هیئت دولت در خصوص سیل زدگان نیازمند کمک دقیق و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و در این خصوص نمایندگان مجلس دهم در خدمت دستگاه‌های اجرایی و استاندار هستند و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت:  در اکثر استان‌ها از پیمانکاران و مشاوران بومی برای انجام پروژه‌ها استفاده می‌کنند، اما متأسفانه استان کرمانشاه با توجه به اینکه بیکارترین استان کشور است این امتیاز را ندارد. پیمانکاران کرمانشاهی به هر استان می‌روند به بهانه‌های مختلف آن‌ها را رد می‌کنند، اما پیمانکاران غیر بومی در استان کرمانشاه با تعریف و تمجید پذیرفته می‌شوند.

انتهای  پیام/ز

 

در اکثر استان‌ها از پیمانکاران و مشاوران بومی برای انجام پروژه‌ها استفاده می‌کنند

برچسب ها: سیل ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.