هیأت رئیسه دانشگاه تهران ضمن اعلام همدردی با هموطنان سیل‌زده، آمادگی این دانشگاه را برای انجام فعالیت‌های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل‌زده اعلام کرد.

انجام فعالیت‌های مطالعاتی در مناطق سیل‌زده از سوی دانشگاه تهرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مشارکت دانشگاه تهران در انجام فعالیت‌های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل‌زده به تصویب آخرین نشست هیأت رئیسه این دانشگاه رسید.

این موضوع پیش از دستور این نشست، از سوی دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، مطرح شد و به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسید.

بر اساس بند دوم مصوبات این نشست، معاونت پژوهشی دانشگاه موظف شد با مراکز و مراجع ذیربط نظیر بنیاد مسکن، ستاد بحران کشور و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مذاکرات و مکاتبات لازم را به عمل آورده، آمادگی دانشگاه را برای انجام فعالیت‌های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل‌زده اعلام کرده و ظرفیت‌های علمی و کارشناسی واحد‌های گوناگون دانشگاه نظیر مؤسسه ژئوفیزیک، دانشکده محیط زیست، دانشکده جغرافیا، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، پردیس هنر‌های زیبا، پردیس دانشکده‌های فنی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس ابوریحان و مرکز مشاوره دانشگاه را برای این مهم به کار گیرد.

بر اساس همین بند، معاونت اداری و مالی دانشگاه معادل دو روز از حقوق و مزایای اعضای هیأت رئیسه را کسر و برای کمک به سیل‌زدگان به حساب هلال احمر واریز می‌کند.

همچنین مقرر شد که معاونت اداری و مالی با کلیه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه مکاتبات لازم را انجام داده تا در صورت تمایل بخشی از حقوق و مزایای خود را به این امر اختصاص دهند.

تیم‌های تحقیقاتی، تسهیل‌گری و فنی‌مهندسی دانشگاه تهران از نخستین ماه‌های پس از زلزله سرپل ذهاب در مناطق زلزله‌زده مستقر شدند و ضمن انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و تسهیل‌گری، تا پایان بازسازی کامل در کنار مردم این منطقه باقی می‌مانند.

انتهای  پیام/ز

 

فعالیت‌های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل‌زده انجام  می شود 

برچسب ها: سیل ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.