رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در ابتدای سال ۹۸ از اساتید حوزه و دانشگاه که علاقه‌مند هستند در حرم مطهر فعالیت کنند دعوت به همکاری می‌شود.

جذب اساتید حوزه و دانشگاه برای فعالیت در حرم رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی حسن‌زاده رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: این اداره، در بخش‌های مربیان کودک و نوجوان، کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات اعتقادی، عاقدین افتخاری، کارشناسان حرم شناسی، آداب زیارت مجری برنامه (ویژه برادران)، راویان سیره شهدا، انقلاب اسلامی و مسائل سیاسی، پاسخگوئی سبک زندگی و سلامت رضوی همکار می‌پذیرد.

وی پایان فروردین ماه را آخرین زمان ثبت نام اعلام کرد و افزود:علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به درگاه اینترنتیyon.ir/ryHVg مراجعه کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: این فراخوان به منزله آگهی استخدام نیست و پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف اداره پاسخگویی به سوالات دینی به صورت پاره وقت (حق الزحمه‌ای یا افتخاری با توجه به رشته انتخابی) توفیق خدمت خواهند یافت.

حسن زاده گفت: اعتقاد و التزام به مذهب تشیع و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت برابر ضوابط و مقررات آستان قدس رضوی، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، موفقیت در دوره آموزشی بدو خدمت و سکونت در مشهد از شرایط عمومی متقاضیان است.

انتهای پیام // ف. ک

 

فراخوان حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار