کمک مردم نوع دوست استان مرکزی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

ادامه ارسال کمک‌های مردمی استان مرکزی به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با گذشت بیش از ۱۰ روز ازوقع سیل در کشور و وارد آمدن خسارت به هموطنان در استان‌های  دیگرعلاوه بر نیرو‌های امدادی و خدمات رسان استان مرکزی که در گروه‌های مختلف ساماندهی و به مناطق سیل زده اعزام شده اند ارسال کمک‌های نوع دوستانه مردم استان مرکزی به دو استان سیل زده خوزستان و لرستان همچنان ادامه دارد.

از جمله این کمک‌های مردمی محموله اقلام مورد نیاز به همراه نیرو‌های مردمی مردم ساوه است که توسط موکب شباب الزینب (س) به مناطق سیل زده‌ی خوزستان ارسال شد.

محمد خلیلی مسول موکب شباب الزینب (س) ساوه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: کمک‌های مردم نوعدوست ساوه به موکب‌های شهرستان ساوه به صورت منظم به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

محمد خلیلی افزود: علاوه بر اعزام ۳۰ نفر از اعضای ۳ موکب شهرستان ساوه مقادیری اجناس خوراکی شامل برنج، آرد، روغن و... با دوستگاه تریلی و ایسوز به مناطقی از استان خوزستان اعزام می‌شوند.

گفتنی است این محموله با همکاری ۳ موکب پذیرایی شهرستان ساوه جمع آوری و در اقدامی هماهنگ به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر اعزام شد.

رئیس بسیج اصناف استان مرکزی هم گفت: ۶ کامیون کالا با مشارکت اتاق اصناف استان مرکزی به صورت سازمان یافته به وسیله، همه واحد‌های صنفی و یک دستگاه سیار طبخ نان نیز به وسیله اتحادیه خبازان استان به مناطق سیل زده ارسال شد.

شرکت‌های حمل و نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی تعداد ۲۷ دستگاه یخچال هم به ارزش ۶۵ میلیون تومان  را جهت اهدا به سیل زدگان برای کمیته امداد لرستان ارسال کرد.

انتهای پیام / ج

ارسال کمک‌های مردمی از استان مرکزی به مناطق سیل زده لرستان وخوزستان

برچسب ها: سیل ، امدادو نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.