مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۲۰۰ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد خبر داد.

توزیع ۲۰۰ دستگاه یخچال بین مددجویان مناطق محروم بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی با بیان این که یکی از مشکلات عمده خانوار‌های تحت حمایت، کمبود لوازم اولیه زندگی است، گفت: ۲۰۰ دستگاه یخچال به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و میان نیازمندان عائله‌مند مناطق محروم با ضریب ۷ و ۸ توزیع شده است.

وی افزود: هزینه خریداری این تعداد یخچال از طریق منابع دولتی کمیته امداد مرکز و با توجه به تاکیدات مهندس فتاح مبنی بر نگاه ویژه به مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار تأمین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته خدماتی نظیر تأمین و توزیع کولر گازی، یخچال، مخازن آب هزار لیتری، ابگرمکن، بخاری، تأمین جهیزیه نوعروسان، توزیع نوشت افزار و اهدای سبد غذایی برای رفاه حال مددجویان محروم و نیازمند توزیع شده است.

لطفی بیان کرد: در روز‌های ابتدایی سال نو ۳۰۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن و ماکارونی بین خانوار‌های ساکن در این مناطق محروم توزیع شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و نیاز اساسی مددجویان به وسایل سرمایشی از جمله کولر گازی و پنکه برقی گفت: از خیران نیکوکار می‌خواهیم در تأمین وسایل سرمایشی مورد نیاز نیازمندان هم استانی کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در پایان با تاکید بر اینکه رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است، گفت: برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت و همکاری همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه خیران و مؤسسات خیریه هستیم.

انتهای پیام/م

۲۰۰ دستگاه یخچال به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.