اداره کل امورمالیاتی فارس اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان ۹۷ تا پایان فروردین تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اما باتوجه به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) با تعطیلات نوروز و به منظور تکریم و رفاه حال مودیان گرامی بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده مهلت ارائه اظهارنامه این دوره تا پایان فروردین تمدید شد.

مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۹۷ را تا پایان روز شنبه ۳۱ فروردین ارائه کنند، می‌توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم بدون اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای این دوره برخوردار شوند.

بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند از طریق سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به نشانی WWW.EVAT.IR اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات شان اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

تمدید اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار