خاموشی گفت: وقتی قرآن ارزش والایی را برای قاریان قائل است، سازمان اوقاف و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر است که میزبان شما قاریان بزرگوار باشد.

/به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی پشت میکروفن آمد و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم گفت: ممنون که به مسابقات قرآن کریم تشریف آوردید. از متسابقین که در حوزه قرائت و حفظ در بخش‌های مختلف شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بنده برای اینکه هدیه‌ای را خدمت متسابقین و حضار تقدیم کنم، حدیثی از امام صادق (ع) را عرضه می‌کنم.ایشان می‌فرمایند: اگر مومنی قرآن بخواند قرآن با گوشت و خون او عجین می‌شود.

وی در ادامه به آیاتی از قرآن در تمجید از قاریان کلام الله مجید اشاره کرد و افزود: وقتی قرآن ارزش والایی را برای قاریان قائل است، سازمان اوقاف و امور خیریه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مفتخر است که میزبان شما قاریان بزرگوار باشد. از افرادی که برای توسعه فرهنگ قرآنی  تلاش می‌کنند ، سپاسگزارم.

وی افزود: همچنین از افرادی که سعی دارند در رقابت‌های قرآنی این دوره حضور پیدا کنند و در این محفل جمع شدند، تشکر می‌کنم. امیدواریم به همه متسابقین در ایران خوش بگذرد و رقابت خوبی در این محفل شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار