مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:کمیته امید و نشاط برای خدمات رسانی فرهنگی به مناطق سیل زده استان ایلام تشکیل می‌شود.

کمیته امید و نشاط برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده ایلام تشکیل می‌شود

خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: پیرو تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ضرورت کاهش آلام روحی و روانی مردم مناطق سیل زده، کمیته امید و نشاط متشکل از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برای اجرای برنامه‌های شاد و نشاط افزا برای زنان، سالمندان و به ویژه کودکان تشکیل می‌شود که پس از تثبیت شرایط موجود، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: بی‌گمان وضعیت بحرانی حاکم بر مناطق سیل‌زده، شرایط روحی و روانی ناگواری برای ساکنان مناطق یادشده ایجاد کرده و خدمات رسانی فرهنگی و اجتماعی برای تجدید روحیه عزیزان با استفاده از ظرفیت هنرمندان و امدادگران اجتماعی ضروری است.

خودآموز بیان کرد: موسسات فرهنگی، سمن‌ها و گروه‌های هنری می‌توانند آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دره‌شهر و سیروان و حتی شهرستان‌های سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان اعلام نمایند. 

انتهای پیام/ه

تشکیل کمیته امید و نشاط برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.