مدیر امور آب وفاضلاب شهری آمل گفت: ۹هزار و۴۵۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی پارسال در آمل انجام شد.

علی قبادی مدیر امور آب وفاضلاب شهری آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:  ۱۲۰۲ انشعاب پارسال با کاربری مختلف نصب، ۵ شکستگی خط انتقال آب برطرف، ۳۳۰ مورد تاسیسات مرئی سازی و ۳۰۰ انشعاب اصلاح شد.

وی با اشاره به رفع ۳هزار و ۱۵۰ شکستگی اتفاقات و اتصالات شبکه توزیع در شهر آمل، افزود: ۱۹۷ کیلومتر شبکه توزیع در این شهر شست و شو شد.

مدیر امور آب وفاضلاب شهری آمل به تعویض ۱۵۳۷ کنتور خراب، ۳مورد سرویس و رفع ایراد و تعویض کلرزن، ۱۰ مورد تعمیر اساسی و بهسازی پمپ‌ها با هدف افزایش توان آبدهی، تعویض، تعمیر و راه اندازی ۱۷ الکتروموتور چاه، تابلو و تعمیرات،۲۸۰ متر محصورسازی و احداث دیوار اشاره کرد و گفت: در این مدت نسبت به تعمیر اساسی و نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور، ۲۱ مورد نشت یابی و شست و شوی ۲ مخزن زمینی اقدام شد.

قبادی از حفر، تجهیز و بهره برداری ۲ حلقه چاه، خرید زمین برای حفر یک حلقه چاه و بازسازی ۳ حلقه چاه در سال گذشته در آمل خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مانور زلزله یگان امدادی و راه اندازی به موقع مولد برق اضطراری در راستای اهداف پدافند غیر عاملی گفت: به منظور ترویج مدیریت مصرف، برای ۳۰۰ دانش آموز دبیرستان غیردولتی فردوسی جلسه تدوین و برنامه ریزی الگوی مصرف آب برگزار و ۱۰۰ دانش آموز مدارس مختلف از آزمایشگاه و تاسیسات آب شهر آمل بازدید کردند.

مدیر امور آب وفاضلاب شهری آمل افزود: به منظور توسعه دولت الکترونیک و نیز ارایه خدمات ۲۲ گانه شرکت به صورت غیرحضوری، کلاس آموزشی برای دفاتر پیشخوان دولت در این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ م

توسعه ۹هزار و۴۵۰ متر شبکه آبرسانی در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار