مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: احداث مجتمع‌های بین‌راهی در اردبیل با کمک بلاعوض حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در جلسه بررسی وضعیت مجتمع‌های خدمات بین راهی اردبیل اظهار داشت: با هدف خدمت رسانی به مردم و ارتقا ایمنی جاده‌ها احداث مجتمع‌های بین راهی در این استان با کمک بلاعوض مورد حمایت است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان گفت: در وضعیت فعلی 12 مجتمع بین راهی در استان به مسافران و رانندگان خدمات ارائه می‌کنند و  علاوه بر این 14 مجتمع دیگر در حال احداث بوده و 6 پروژه سرمایه‌گذاری نیز در مرحله دریافت استعلامات است.

رحمتی با بیان اینکه تمامی مجتمع‌های بین راهی بدون کمترین مشکلی در تعطیلات نوروزی به مسافران خدمت رسانی کردند، تصریح کرد: با توجه به فعالیت 59 شرکت حمل و نقل مسافربری با بیش از 1200 دستگاه ناوگان، در طرح نوروزی از 25 اسفند 97 لغایت 17 فروردین 98،  130 هزار و 834 مسافر در 15 هزار و 667 سفر جابه جا شده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته 132 هزار و 5 مسافر در 15 هزار و 593 سفر جابه جا شده و تعداد مسافر با کاهش 9 دهم درصدی و تعداد سفر با کاهش 5 دهم درصدی مواجه است؛ در این ایام نظارت و بازرسی‌ها نشان می‌دهد مشکل خاصی در جابه جایی مسافران و حمل و نقل عمومی مسافر گزارش نشده است.

انتهای پیام/ع

فعالیت 59 شرکت حمل و نقل مسافربری در استان اردبیل

 

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.