سرپرست معاونت سیاسی استانداری گفت: بزرگترین خالق و حامی تروریست‌ آمریکا است و هیچ کسی فراموش نمی‌کند خودشان در انتخابات اعلام کردند که آمریکا داعش را ایجاد کرده اند.

آمریکا بزرگ‌ترین خالق و حامی تروریست استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن جعفری سرپرست معاونت سیاسی استانداری در دیدار با فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور گفت: این روز نام گذاری بسیار با مسمایی دارد چرا که این عزیزان از حریم ولایت و انقلاب پاسداری می‌کنند و این کار را تا جایی ادامه داده اند که ایادی استکبار و در راس آن‌ها آمریکا آن را بر نمی‌تابد.

وی با بیان این که برای سپاه افتخار است که بزرگترین خالق و حامی تروریست‌ها آن‌ها را تروریست لقب بدهد، افزود: این کار واقعا بی خردی است و هیچ کسی فراموش نمی‌کند خود این‌ها در انتخابات اعلام کردند که آمریکا داعش را ایجاد کرده اند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری ادامه داد: ترامپ بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده که چندین تریلیارد دلار برای افزایش مسائل تروریستی هزینه کرده است و حال سوال اینجاست که این چالش‌ها را چه گروهی خنثی کرد؟ لذا طبیعی است که آن‌ها از دست سپاه خشمگین شوند.

جعفری گفت: اگر بررسی کنیم مشخص می‌شود آمریکائی‌ها در مسئله تروریست سرآمد هستند و هنوز هم دست آن‌ها آلوده به خون مردم یمن است، اما خوشحال هستیم که ظاهر و باطن خود را نشان داده اند، هر چند که اقدام اخیر آن‌ها باعث انسجام ویژه در درون و برون درکشور شد.

مجیدرضا حسن زاده فرمانده قرار گاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی با صفا، انسجام و همدلی، وظایف خود را برای کارآمدی نظام به بهترین شکل انجام بدهیم.

وی با بیان این که همه به تعبیری پاسدار انقلاب محسوب می‌شوند، افزود: خون جوانان زیادی برای این انقلاب ریخته شده و انقلابی که به جایگاه با عزت کنونی خود رسیده، مایه افتخار و مباهات است.
 
فرمانده قرار گاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور افزود: امیدواریم دشمنان اسلام بیشتر از این مایوس شوند که حرکات اخیر آن‌ها نشان دهنده عجز و ناتوانی عمیق آن‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: شاهد هستیم آمریکا از افتخارات امت اسلامی عصبانی و هر روز نیز به دنبال توطئه است.
 
به مناسبت روز پاسدار سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی با فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور دیدار کرد.
 
انتهای خبر// ه.ز
 

دیدار سرپرست معاونت سیاسی استانداری با فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار