رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف انواع کالا‌های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تحقق شعار "رونق تولید" با اجرای یک کار عملیاتی ویژه موفق شدند یک دستگاه خودروی اتوبوس و یک دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را حین ورود به استان شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در این عملیات مقدار ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخمه آفتاب گردان، هزار و ۱۳۷ ثوب انواع لباس، ۳۲ جفت کفش، ۲۱۶ ثوب روسری، ۴۸۰ عدد شال، یک هزار و ۶۵۰ عدد کمربند که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است بیان داشت: در این زمینه ۲ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.


انتهای پیام/م

 

کشف کالاهای خارجی از سوی پلیس آگاهی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار