رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله‌ کالای قاچاق در بازرسی از یک باربری به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه ماموریت‌های خود در راستای مقابله با توزیع کالای خارجی قاچاق از دپوی محموله‌ای در یک باربری مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در بازرسی از این باربری تعداد ۳۸ کارتن لوازم خرازی و ۹۹۰ کیلوگرم چای خارجی را کشف کردند که مالک مدارک قانونی را ارائه نداد.
سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تداوم این گونه طرح‌ها و برنامه‌ها گفت: تمامی انبار‌ها و باربری‌های سطح استان شناسنامه دار شده و به صورت وِیژه تحت نظارت و کنترل کارآگاهان پلیس آگاهی می‌باشند.
 
انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.