رئیس سازمان اورژانس جهرم گفت: در تعطیلات بهار ۹۸، تصادفات جاده‌ای شهرستان جهرم نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وحید سعادتمند رئیس سازمان اورژانس جهرم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز ۹۸ در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین آمار مصدومین جاده‌ای در این ایام (عید ۹۸) نسبت به سال گذشته نیز کم بوده است.

وی افزود: کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ جهرم در تعطیلات نوروزی ۹۴۶ مورد بوده که ماموریت شهری و جاده‌ای در این ایام به ترتیب ۵۱۴ و ۴۳۲ مورد بوده است.

سعادتمند با اشاره به تصادفات شهری در تعطیلات بهاری ۹۸ گفت: تعداد تصادفات شهری ۵۹ مورد بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی تعداد انتقال مصدومین حوادث ترافیکی به بیمارستان‌های شهرستان را ۴۲۱ مورد دانست و بیان کرد: خوشبختانه در تعطیلات نوروز در شهرستان، مورد فوتی در صحنه (حادثه تصادف) گزارش و ثبت نشده است.

رئیس اورژانس جهرم گفت: تعداد ماموریت‌های بالگرد اورژانس در عید ۹۸، ۹ مورد بوده که بیشترین علت پرواز آن برای انتقال بیماران قلبی به مرکز استان بوده است.
انتهای پیام/م

ماموریت های اورژانس جهرم در سال جدید

برچسب ها: اورژانس ، نوروز 98 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.