گردشگران خارجی در مسابقه فضای مجازی قرآن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسابقه کشوری بخوان و کمپین اقراء برای گردشگران خارجی در استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزاری مسابقه‌ای اینترنتی، زمینه را برای حضور علاقه‌مندان قرآنی به مسابقات قرآن فراهم می‌کند.

وی گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در کشور ۲۱ تا ۲۵ فروردین برگزار می‌شود که در این مدت طرح‌های مفهومی قرآن کریم به زبان انگلیسی در مسجد نصیرالملک نصب می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با حضور در این مسجد و پیوستن به «کمپین قرآنی اقرا» در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

یزدانی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه و کمپین باید با یکی از طرح‌های مفهومی قرآن کریم سلفی و یا عکس بگیرند و سپس با هشتک #اقراء در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: همچنین در این ایام، ترجمه‌های معتبری از قرآن مجید به زبان‌های ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی تهیه شده است و برای مطالعه در اختیار گردشگران خارجی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.