محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت اقدام ترامپ به گنجاندن سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی اقدامی بسیار احمقانه است.

سخنگوی انصار الله یمن: اقدام ترامپ در تروریستی نامیدن سپاه بسیار احمقانه بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت اقدام ترامپ به گنجاندن سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی اقدامی بسیار احمقانه است.

پیش از این نیز دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم آمریکا برای درج نام سپاه پاسداران ایران در لیست موسوم به گروه‌های تروریستی در وهله اول در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی و پس از مجموعه تصمیم‌های بیهوده علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی، لبنانی و عراقی که با سلطه جویی آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کنند، اتخاذ شده است.

این بیانیه می‌افزاید: این تصمیم ماهیت تفکر جنایتکارانه آمریکا و سیاست‌های خصمانه آن علیه نظام‌ها و جنبش‌های اسلامی مخالف با آن و نیز ملت‌های آزاده در سراسر جهان را برملا می‌سازد.

همچنین در این بیانیه آمده است: آمریکا خود مادر تروریسم، حامی اصلی و صادر کننده آن به کشور‌های مختلف است. از تمام ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهیم اینگونه تصمیمات خصمانه و تمام طرح‌های صهیونیستی آمریکایی را محکوم کنند.

انصارالله یمن تاکید کرد: اقدام موثر در مقابله با تصمیم‌های آمریکا، بهترین و مفیدترین گزینه برای حفظ هویت، زمین، ملت‌ها و سرنوشت کشور‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار