دفتر سیاسی جنبش انصارالله در یمن به شدت تصمیم آمریکا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد.

انصارالله یمن: آمریکا مادر تروریسم و مهمترین حامی آن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم آمریکا برای درج نام سپاه پاسداران ایران در لیست موسوم به گروه‌های تروریستی در وهله اول در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی و پس از مجموعه تصمیم‌های بیهوده علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی، لبنانی و عراقی که با سلطه جویی آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کنند، اتخاذ شده است.

این بیانیه می‌افزاید: این تصمیم ماهیت تفکر جنایتکارانه آمریکا و سیاست‌های خصمانه آن علیه نظام‌ها و جنبش‌های اسلامی مخالف با آن و نیز ملت‌های آزاده در سراسر جهان را برملا می‌سازد.

همچنین در این بیانیه آمده است: آمریکا خود مادر تروریسم، حامی اصلی و صادر کننده آن به کشور‌های مختلف است. از تمام ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهیم اینگونه تصمیمات خصمانه و تمام طرح‌های صهیونیستی آمریکایی را محکوم کنند.

انصارالله یمن تاکید کرد: اقدام موثر در مقابله با تصمیم‌های آمریکا، بهترین و مفیدترین گزینه برای حفظ هویت، زمین، ملت‌ها و سرنوشت کشور‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، تروریسم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار