مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری قزوین در مراسم معارفه شهردار جدید شال با اشاره به توزیع بیش از ۱۷۵ میلیارد اعتبارات ارزش افزوده در بین شهرداری استان گفت: فقط در شهرداری شال بیش از ۳ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده پرداخت کردیم تا کار‌ها معطل نماند.

وی بیان کرد: باید در این شرایط در هزینه‌ها صرفه جویی و در چارچوب قانون بودجه فعالیت‌ها عملیاتی شود.

صالحی گفت: همچنین باید ضمن اولویت بندی در کار‌ها برای تأمین منابع پایدار با جذب سرمایه گذار اقدام شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم امسال هم از محل ارزش افزوده بتوانیم بخشی از نیاز‌های شهرداری‌های استان را حل کنیم.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری گفت: در شرایطی که منابع مالی محدود است مدیریت در شهر‌های کوچک کمی دشوار است لذا انتظار می‌رود شهرداران در مدیریت منابع و کاهش هزینه‌های اضافی دقت کنند.

وی از توزیع قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهر‌ها نیز خبر داد و گفت: ضمن تأمین قیر یارانه‌ای با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده اقدام خواهیم کرد.

صالحی در ادامه افزود: باید سایه سیاست را از شهرداری‌ها دور کنیم و مردم از شهرداران فقط کار و تلاش و مدیریت شهری بخواهیم تا شاهد تسریع در عمران و آبادانی شهر‌ها باشیم.

در ادامه ضمن تشکر از خدمات ۷ ساله خلج شهردار سابق، علی انصاری به عنوان شهردار جدید شال معرفی شد.

انتهیا پیام/ک

 مراسم معارفه شهردار جدید شال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار