نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مراحل دریافت مجوز‌ها در فضای کسب و کار پیچیده و سخت شده است که باید تسهیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای جدید اتاق بازرگانی استان گفت: مراحل دریافت مجوز‌ها در فضای کسب و کار آنقدر پیچیده و سخت شده است که افراد به دلیل آنکه فکر می‌کنند امکان دریافت مجوز را ندارند، عقب‌نشینی می‌کنند و تصمیم خود را تغییر می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اهمیت و ضرورت تحقق شعار سال اظهار کرد: مصرف، تولید، تجارت، رفع موانع تولید و قاچاق، قطعات پازلی هستند که بر روی رونق تولید اثر می‌گذارند و باید عوامل مخرب برطرف و عوامل مفید تقویت شود تا شعار سال عملی گردد.

وی با بیان اینکه مشکلات جدی و ساختاری در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: یکی از مشکلات زیرساختی جامعه ما، جناح زدگی‌ها و سیاست بازی‌ها است که مشکلات عدیده را به وجود می‌آورد چرا که باعث می‌شود افراد و مسئولان بر اساس منفعت خودشان عمل کنند و این آفت چیز جدای از سیاست‌مداری است و باید اصلاح شود.

امام جمعه قزوین  با اشاره به اوضاع بد مردم در مناطق سیل زده، گفت: مردم در مناطق سیل‌زده بسیار گرفتار شده‌اند و همه از هر قشر و در هر سطحی باید پای کار بیاییم و به مردم گرفتار در سیل کمک کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدار نماینده ولی فقیه رد استان قزوین با اعضای جدید اتاق بازرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.