معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: قیمت مرغ باید طبق نرخ ستاد تنظیم بازار عرضه شود در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی با بیان اینکه قیمت مرغ باید طبق نرخ ستاد تنظیم بازار عرضه شود، گفت: در صورت مشاهده تخلف از سوی عرضه کنندگان بدون اغماض با آنان برخورد می‌شود و فورا برای مهر وموم (پلمپ) و نصب بنر گران فروشی بر روی سردرب واحد اقدام خواهد شد.

حبیبی افزود: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط باید روزانه شاهد توزیع ۳ تا ۴ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار باشیم و در زمینه مرغ گرم هم نباید بازار با هیچ کمبودی مواجه باشد.

وی اضافه کرد: گوشت قرمز منجمد و گرم نیز باید با کاهش قیمت روبرو شود و کمبود این محصولات را در استان نداشته باشیم.

جانشین ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی قزوین گفت: در زمینه توزیع مرغ و گوشت با مشکلاتی روبرو هستیم که باید با برنامه ریزی دستگاه‌های متولی در سال جدید رفع شوند.

حبیبی با اشاره به استقرار ۱۰ غرفه توزیع میوه عید در قزوین بر فعالیت این غرفه‌ها تا هنگام تعدیل قیمت میوه تاکید کرد و گفت: دولت قصد دخالت در بازار میوه را ندارد و توزیع میوه عید ستاد تنظیم تنها با هدف کنترل قیمت‌ها و منطقی سازی نرخ‌ها در حال انجام است.
وی یادآور شد: در حال حاضر بازار استان هیچ کمبودی از ناحیه گوشت قرمز و سفید و همچنین میوه ندارد.

این مسئول با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید، گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید به نام 'رونق تولید' باید نگاه مدیران استان به حوزه تولید متفاوت شود.

افزود: فعالیت و تلاش مدیران برای تحقق شعار سال و معرفی قزوین بعنوان استان الگو در حوزه تولید باید دوچندان شود.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.