امیرمکری گفت:وجود مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی به مدیریت بهتر بحران و پایش شرایط کمک زیادی می‎کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در دیدار با فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور و فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: وجود مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی به مدیریت بهتر بحران و پایش شرایط کمک زیادی می‎کند.

امیرمکری گفت: در مواقع بحران همکاری پلیس فرودگاه‎ها و سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‎ها بسیار مهم است و باید نماینده آن‌ها در همه جلسه‎های کمیته بحران شرکت، حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: افزایش میزان کنسلی پرواز‌ها در نوروز ۹۸/ ثبت جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار مسافر در ایام نوروز


وی ادامه داد: هر که در این صنعت مشغول به کار است عضوی از آن محسوب می‎شود و هرچه هماهنگی و همکاری میان این اعضا بیشتر باشد نتیجه‎ آن، رضایت بیشتر مردم است و امیدوارم در سال جدید این همکاری‎ها تقویت شود.

 اقدامات پیشگیرانه فرودگاه‎های مناطق‎سیل زده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران اقدامات پیشگیرانه فرودگاه‎های مناطق‎سیلزده را سبب ادامه فعالیت همه فرودگاه‎ها بجز فرودگاه خرم‎آباد دانست و گفت: اگر این اقدامات انجام نمی‎شد دستکم چهار فرودگاه به زیر آب می‎رفت و خسارت‎های زیادی را به بار می‎آورد و امکان انجام پرواز‌های امدادی از بین می‎رفت.

وی کسب تجربه از بحران را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در سطوح مختلف، خود را برای بحران سیل آماده کرده بودیم، اما ضعف‎هایی را دیدیم که باید آن‌ها را رفع کنیم و آمادگی خود را برای آینده افزایش دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار