چهار کامیون کمک‌های خیرین و واقفان قزوین به ارزش ۶ میلیارد ریال از قزوین به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یک کامیون کمک اهدایی از سوی موقوفه حاج محمد حسین خزانه و سه کامیون کمک مردم خیر استان به استان لرستان ارسال شد.

این کمک‌ها شامل یک تن برنج، ۱۰۰ حلب روغن جامد ۴ کیلویی، یک هزار بسته ماکارونی، ۴۰۰ قوطی رب یک کیلویی، سه هزار بطری آب معدنی، یک هزار عدد کنسرو لوبیا، ۱۳۰ تخته پت و، ۶۰ عدد مانتو و تعدادی لباس بچه گانه و زنانه، کفش، البسه و زیر انداز است.

این کالا‌ها به ارزش ۳۰ میلیون تومان است که به پلدختر و معمولان ارسال می‌شود.

از سوی این موقوفه در روز‌های گذشته نیز ۱۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان از طریق بهزیستی قزوین به استان لرستان ارسال شد.

همچنین سه کامیون اقلام اساسی اهدایی از محل موقوفات متصرفی و غیر متصرفی و خیرین شامل برنج، حبوبات، روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهارداشت: برای کمک به هموطنان آسیب دیده با برپایی موکب در پلدختر و معمولان نسبت به طبخ غذای گرم و توزیع آن بین آسیب دیدگان اقدام شده است.

وی بیان کرد: قرار است مدت یک ماه در استان لرستان حضور داشته باشیم و وظیفه اوقاف قزوین تأمین غذای گرم مردم سیل زده پلدختر است.

حجت الاسلام مجیدی گفت: ۱۶۰ هزار پرس غذا در یک ماه در پلدختر طبخ و توزیع خواهد شد که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

ارسال شش میلیارد ریال کمک مردم خیر استان به استان لرستان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار