تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ عملکرد خوبی داشته و در بیشتر بازی‌ها ۳ گل زده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و الوصل امارات شب گذشته (دوشنبه) در امارات به مصاف هم رفتند و شاگردان علیرضا منصوریان به پیروزی ۳ بر یک رسیدند.

در این دیدار که ابتدا تیم اماراتی به گل رسید، امیر ارسلان مطهری، کریستین اوساگونا و حمید بوحمدان برای اصفهانی‌ها گلزنی کردند تا ۷ امتیازی شوند و مقتدرانه در صدر جدول گروه A. قرار بگیرند. شاگردان منصوریان در فصل جدید لیگ قهرمانان و در بیشتر بازی‌ها ۳ گل زده اند تا ۳ عدد شانس ذوبی‌ها لقب بگیرد.

نماینده ایران ابتدا در دومین بازی مرحله پلی آف با نتیجه ۳ بر ۲ از سد الغرافه گذشت و به مرحله گروهی رسید. در نخستین دیدار که در اصفهان برگزار شد، آن‌ها مقابل الزورا عملکرد خوبی داشتند، اما به تساوی صفر - صفر رسیدند تا لیگ قهرمانان را با کسب امتیاز آغاز کنند، اما در ۲ بازی بعدی مقابل النصر عربستان و الوصل امارات که در دوبی برگزار شد، ۳ گل زدند تا ۳ عدد شانس ذوبی‌ها باشد.

در جدول گروه B. ذوب آهن با ۷ امتیاز از ۳ بازی صدرنشین است و الزورا عراق ۴، النصر عربستان ۳ و الوصل امارات ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. دیدار برگشت تقابل شاگردان علی منصور با الوصل، سه شنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود.

برنامه بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

  • سه‌شنبه ۳ اردیبهشت:
  • ذوب‌آهن ایران - الوصل امارات
  • سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت:
  • الزوراء عراق - ذوب‌آهن ایران
  • سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت:
  • ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان

بیشتر بخوانید:

ذوب آهن بدون تلفات مقابل یاران کایو

ذوب آهن ۳ - الوصل یک/ شاگردان علیمنصور باز هم با کامبک به سه امتیاز رسیدند

 اسامی تیم داوری دیدار الوصل امارات _ ذوب آهن اعلام شد


انتهای پیام/

ذوبی‌ها در آستانه صعود به مرحله حذفی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار