الاهلی، تنها مهره سعودی‌ها برای انتقام

رسانه عربستانی از بازیکنان الاهلی خواست تا با شکست پرسپولیس، انتقام الهلال و النصر را بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاهلی عربستان برود. در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

پرسپولیس برای دیدار با الاهلی محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت تقابل با یاران عمرالسوما را از دست دادند و به این بازی نمی‌رسند. همچنین مصدومیت شایان مصلح هم به طور کامل برطرف نشده تا او نیز مقابل شاگردان خورخه فوساتی حضور نیابد.

از سویی دیگر الاهلی عربستان هم محرومی ندارد، اما وضعیت محمد العویس و خسین عبدالغنی مبهم است. در روز گذشته استقلال مقابل الهلال به پیروزی رسید و همچنین در چارچوب هفته دوم ذوب آهن از سد النصر گذشت تا رسانه عربستانی، الاهلی را تنها مهره سعودی‌ها برای انتقام بداند.

این رسانه از بازیکنان الاهلی خواست تا با شکست پرسپولیس، انتقام الهلال و النصر را بگیرد. این ۲ تیم در سال ۲۰۱۷ و در مرحله یک چهارم نهایی ۲۰۱۷ هم به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی شاگردان برانکو همراه شد.

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قضاوت این مسابقه برعهده کیمورا هیرویوکی ژاپنی است و اوچی شینجی و تاکاگی تاکوم او را در امر قضاوت یاری می‌کنند. هیرویوکی ۳۷ ساله متولد چین است و در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قضاوت دیدار تیم‌های الریان قطر و لوکوموتیو را برعهده داشت که با پیروزی ۲ بر یک تیم میزبان همراه شد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند

هیرویوکی داور دیدار پرسپولیس _ الاهلی عربستان شد


انتهای پیام/

درخواست سعودی ها از الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار