نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص موضع گیری آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌هایی که خود تروریست هستند و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می‌دهند.

آمریکایی ها در همه جنایت هایی که در صد سال گذشته در کشورهای مختلف صورت گرفته نقش داشتند.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان در جلسه‌ هماهنگی در رابطه با همایش اقتصاد از منظر قرآن و امیرالمومنین گفت: با توجه به امسال که سال رونق تولید نامگذاری شده است باید همه بسیج شویم و در راستای این شعار گام برداریم و باید مکتب اسلام و اهل بیت و دانشگاه‌ها و صنعت را پیوند بزنیم و خلأ‌ها را از بین ببریم.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: بعد اقتصادی مکتب اهل بیت و امیرالمومنین را در نظر بگیریم زیرا امیرالمومنین در همه جبهه‌ها از جمله جبهه اقتصاد سرآمد زمان خود بوده است. در دورانِ حکومت امیرالمومنین در همان شرایط سخت کشور را به خوبی اداره کرده که ما هم به تبع ایشان باید در اداره امور کشور درس بگیریم و بیشتر درس هایمان را باید از نهج البلاغه برداشت کنیم.

وی تصریح کرد: امسال استان مرکزی ظرفیت خوبی در ارتباط با کشور عراق دارد تا سرمایه گذاری‌ها را در این کشور انجام دهد اگر لازم باشد دفتر فعالیت در استان مرکزی دایر شود و کار‌های تولیدی و صنعتی به صورت مشترک با این کشور صورت پذیرد و صادرات ما باید مدیریت شود و اجناس مرغوب تولید شود و در بسته بندی‌ها دقت بیشتر صورت گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان در خصوص موضع گیری آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران گفت: هر انسانی آزرده می‌شود آمریکایی‌ها در همه جنایت‌هایی که در صد سال گذشته در کشور‌های مختلف صورت گرفته نقش داشتند. آمریکایی‌هایی که خود تروریست هستند و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می‌دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: آن‌ها به جای اینکه از سیل زدگان حمایت کنند و مرهمی بر درد‌های ما باشند از کمک‌های بعضی کشور‌ها نیز جلوگیری می‌کنند.

وی در پایان گفت: مشکل خوزستان به علت حجم آسیب، مشکلی جدی است که کمک مردم و مسئولین می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/ ر

پیوند مکتب اسلام و اهل بیت با دانشگاه‌ها و صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.