در دهه نور (دهه ولادت) در ده مسجد محروم شهر جشن برگزار میشود.

دهه ولایت،ده جشن در ده مسجدمحمد هاشم مرادی مشاور نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد غدیر و معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:با توجه به اینکه امام علی (ع) یاری بخش مظلومین بوده اند و به محرومین توجه ویژه داشته اند تصمیم گرفته شد در دهه نور (دهه ولادت) در ده مسجد محروم شهر برنامه‌های از قبیل: ویزیت رایگان پزشکان، توزیع بیش از ۲ هزار جلد کتاب توسط شهرداری و برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری سخنرانی در مساجد و حضور مسئولین در جمع عامه مردم است.

مرادی افزود:از مسئولین میخواهیم تا به مساجد بیایند و با حضور خود علی رقم دلگرمی دادن به مردم از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند.

وی بیان کرد:همچنین مقرر گردیده است تا با مسئولین محترم کمیته امداد به دیدار خانواده محترم محرومین، با مسئولین بهزیستی به عیادت معلولین عزیز و با مسئولین بنیاد شهدا به دیدار خانواده معزز شهدا برویم.

مشاور نماینده محترم، ولی فقیه در بنیاد غدیر توضیح داد:این مراسم در مساجد شهر اراک در حال برگزاری است که به ترتیب در مساجد سنجان، کرهرود، شهرک علی ابن ابی طالب، باغ خلج برگزار شده است و در شب‌های آتی در محل‌های چشمه موشک، شهرک قائم، صادقیه، خیابان شهدا، شهر صنعتی و الهیه خواهد بود.

او گفت:هدف از برگزاری این مراسم نزدیکی بیشتر مردم با حضرت علی (ع) و شناخت از ایشان و همچنین بهره گیری از مجموعه امکانات سازمان‌ها برای مردم میباشد.

مرادی در توضیح برنامه‌های سال آینده بنیاد گفت:محیا کردن شرایط برای شرکت تمام کارکنان دولت در کلاس‌های امام شناسی یکی از برنامه‌های بنیاد است تا در کنار تداوم برنامه‌های پیشین بنیاد بتوانیم شبهات همشهری‌های اراکی را پاسخ دهیم.

انتهای پیام/ی

ده مسجد، ده جشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.