معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز برگزار می شود.

برگزاری مسابقات قرآن با شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود رستنده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان از ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۹۵ هزار دانش آموز در مرحله شهرستانی و منطقه‌ای این دوره از مسابقات افزود: مسابقات در ۱۱ رشته قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مفاهیم، ترتیل، نهج البلاغه، اذان، احکام، انشای نماز، مداحی و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: دانش آموزان منتخب پس از شرکت در دوره آموزشی فشرده و تخصصی به مسابقات کشوری که تیرماه ۹۸ در استان‌های خراسان رضوی و زنجان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: استان همدان با داشتن ظرفیت‌های خوب فرهنگی و قرآنی جزو استان‌های برتر کشور بوده که در سال گذشته دانش آموزان استان با کسب ۲۲ رتبه کشوری موفق به کسب رتبه ۵ تیمی کشور شدند.

انتهای پیام/ ش

برگزاری مسابقات قرآن در همدان

 

برچسب ها: آموزش و پرورش ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.