مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: میزبانی جشنواره تولیدات مراکز در سال رونق تولید، فرصتی مناسب برای رونق تولید اندیشه‌ها و معرفی ظرفیت‌های خراسان شمالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در کمیته اطلاع رسانی و انتشارات ستاد اجرایی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با بیان اینکه جشنواره تولیدات مراکز، فرصتی مناسب برای معرفی دستاورد‌ها و ظرفیت‌های این استان به همه ایران است ، گفت: در سال رونق تولید ، زایش اندیشه‌ها را در این جشنواره شاهد خواهیم بود.

قربانی جم با بیان اینکه این جشنواره اواخر مرداد با حضور هزار و ۲۰۰ مهمان در استان برگزار می‌شود ، افزود: هشت شهرستان، درگیر مسائل فوق برنامه این جشنواره خواهند بود.

وی گفت: معرفی چهره واقعی خراسان شمالی به عنوان گنجینه معرفت ها ، اشاعه آداب و رسوم محلی و بومی و میراث کهن فرهنگی این خطه به همگان، توسعه صنعت گردشگری آن هم از طریق ابزار موثر رسانه ، ضرورت و اهمیت این جشنواره را دوچندان کرده است بنابراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم پس از این نشست با جدیت بیشتری برای برگزاری مناسب جشنواره در قالب کمیته‌های مشخص شده برای هر دستگاه، برنامه ریزی و اقدام کنند.

انتهای پیام / ب

جشنواره تولیدات مراکز در خراسان شمالی فرصت مناسب برای رونق تولید اندیشه‌ها

برچسب ها: صدا و سیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.