رییس پلیس راه استان همدان از بازگشایی ۳ جاده مسدود این استان خبر داد.

بازگشایی ۳ جاده مسدود همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بروز سیلاب موجب مسدود شدن تونل دولایی شده بود که محدودیت تردد مقطعی ایجاد شد.

وی بیان کرد: همچنین بر اثر بروز سیلاب پل ما بین طاهرلو - لالجین از بین رفت که پس از ۲ روز تلاش پل دیگری جایگزین شده و تردد جریان یافت.

رییس پلیس راه همدان گفت: بر اثر از بین رفتن این پل، ساکنان این مناطق مجبور به پیمودن مسیر جاده تهران - کبودراهنگ - حسین آباد برای عزیمت به مقصد بودند که این وضعیت ۴۰ کیلومتر مسیر آن‌ها را دور کرده بود.

سرهنگ عزیزی گفت: بروز سیلاب و رانش زمین همچنین موجب نا ایمن شدن جاده آورزمان ملایر و مسدود شدن این محور شریانی شده بود.

وی ادامه داد: به دنبال تلاش راهداران و تیم‌های امدادی این مسیر برای تردد خودرو‌ها ایمن شده و هم اینک تردد در آن جریان دارد.

رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه ۲ محور همچنان مسدود هستند گفت: جاده نورآباد لرستان به سمت نهاوند نیز بر اثر بروز سیلاب، رانش زمین و ریزش سنگ به سطح جاده همچنان مسدود است.

سرهنگ عزیزی افزود: جاده همدان - تویسرکان از سمت گنجنامه نیز از چند ماه پیش به علت ناایمن بودن این مسیر در فصل زمستان و احتمال ریزش سنگ و بهمن مسدود شده و احتمال می‌رود اردیبهشت ماه بازگشایی شود.

انتهای پیام/ب

جاده نور آباد لرستان به سمت نهاوند به علت رانش زمین مسدود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.