رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوندگفت : جاده نهاوند - آورزمان - ملایر به همدان دقایقی قبل پس از ترمیم و اصلاح رانش و نشست بازگشایی شد.

بازگشایی جاده نهاوند، آورزمان، ملایر به سمت همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  وحید صفدری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند اظهار داشت: در پی بارش های اخیر قسمت هایی از جاده آورزمان به سمت ملایر و همدان در حوزه استحفاظی نهاوند و ملایر دچار رانش زمین  و  ریزش کوه شد.

وی گفت: باهدف پیشگیری از حوادث رانندگی و حفظ سلامت رانندگان و مردم و  به دستور دادستان و ستاد بحران شهرستان این جاده مسدود اعلام و برای چند روز بسته شد.

رییس راهداری نهاوند بابیان اینکه  پس از تلاش چند روزه  ی  راهداری نهاوند و ملایر این جاده ساعتی پیش بازگشایی شد از رانندگان خواست   از این محور کوهستانی با احتیاط تردد کنند و چنانچه در قسمتی رانشی مشاهده کردند به راهداری  اطلاع دهند.

صفدری اظهار داشت: تیم فنی این اداره با ماشین آلات خود  برای مرمت جاده نهاوند به سمت نور آباد از استان لرستان در گردنه گاماسیاب تلاش می کنند اما حجم رانش ها در این محور بیشتر از جاده آورزمان است و مرمت آن زمان بر است.

انتهای پیام/ س

جاده نهاوند، آورزمان، ملایر به سمت همدان مجددا بازگشایی شد

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.