مدیر کل کمیته امداد استان گفت: ۴هزار و ۹۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اردو‌های آموزشی و زیارتی در سال گذشته اعزام شده اند.

اعزام قریب به 5هزار مددجوی زنجانی به اردوهای فرهنگی تربیتی آموزشی و زیارتیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان  در مراسم اعزام ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی قم و جمکران گفت: یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی –آموزشی وتربیتی امداد در کنار سایر برنامه‌های آموزشی برگزاری اردو‌های آموزشی –تربیتی و زیارتی است که اولین دوره این اردو‌ها درسال جدید به زیارت حضرت معصومه ومسجد مقدس جمکران انجام می‌شود.

وی از خدمات مهم فرهنگی وآموزشی ارائه شده به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان، به برگزاری اردو‌های آموزشی، زیارتی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کردوافزود: چهار هزار ۹۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان طی ۴۲ مرحله در قالب برنامه‌های فرهنگی این نهاد به اردو‌های آموزشی، تربیتی و زیارتی در سال گذشته اعزام شده اند.

صفری با بیان اینکه در کنار برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزش‌های فرهنگی و تربیتی نیز به گرو‌های بهره‌مند از این خدمات توسط کارشناسان مربوطه ارائه می‌شود، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان از برگزاری اردو‌های تربیتی وفرهنگی، ارتقاء بعد ایمانی، اعتقادی وفرهنگی جامعه هدف این نهاد با هدف نهادینه شدن سبک زندگی دینی در خانواده‌های تحت حمایت است.

وی به اقدامات دیگر کمیته امداد استان زنجان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود:برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، حجاب و عفاف، نماز، امر به معروف ونهی از منکر وحقوق شهروندی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان با نگاه پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی است.

 امروز ۲۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به زیارت مرقد مطهره حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عازم شهر قم شدند.   
 
انتهای پیام/ن
 

اعزام مددجویان زنجانی به اردوهای زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.