نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۸گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی است.

اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۸، با تبریک سال جدید به خدمتگزاران مردم گفت: در تعطیلات نوروزی اعضای ستاد مدیریت بحران با تدابیر ویژه از وقوع و سیل‌های ویرانگر جلوگیری کرد که قابل تقدیر است واین خدمت به مردم باید ادامه یابد.

وی ادامه داد: کوتاهی برخی از مدیران را قبول داریم، اما وحدت و همدلی مردم درسیل اخیر در کشور شیرینی و حلاوت خاصی داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با بیان اینکه حرکت جهادی مدیران در ایام تعطیلات عید، ارامش و مدیریت سیلات را در پی داشت گفت: ایران اگر امروز درقله پیشرفت ایستاده، بخاطر همین اعتماد مردم است.

حجت الاسلام و السملیمن در خصوص برپایی موکب‌های اربعین حسینی در شهر‌های سیل زده برای خدمت رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

نماینده دولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان درادامه با بیان اینکه امسال باید باهمت وقوت بیشتری برای رونق تولید تلاش کنیم افزود: امار‌ها نشان میدهد مردم به کالای ایرانی و وطنی خود بها میدهند که البته چهل سال حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان میدهد که اگر مردم وارد میدان شوندموجب پیشرفت و ابادانی وتوسعه و رونق بازار وکسب کارمی شود.

باقری، مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان هم با ارایه گزارشی ازوضعیت کمک رسانی به سیل زدگان کشور گفت:۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان توسط هلال‌احمر، سپاه، بسیج و کمیته امداد به صورت غیرنقدی و ۳۹۱ میلیون تومان هم به صورت نقدی کمک شده است.

رضا پور، مدیر عامل شرکت اب منطقه‌ای زنجان هم با اشاره به افزایش دبی رودخاته‌ها و افزایش حجم ذخیره اب پشت سد‌های استان گفت: از اغاز سال ابی امسال تا ۱۲ فروردین‌ماه حجم مخزن سد «تهم» ۴۱ میلیون مترمکعب بوده است، که در مقایسه با سال گذشته ۴۰.۹ میلیون مترمکعب بوده که حجم آن تغییری نداشته است.

رضاپور افزود: حجم مخزن سد «گلابر» در سال‌جاری افزایش ۳ درصدی داشته است.

حجم این سد در سال گذشته ۵۹.۷ میلیون مترمکعب بوده که در سال‌جاری به ۶۱.۴ میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به پر بودن ۵۳ درصد از حجم سد گلابر گفت: در سال گذشته ۵۱ درصد حجم سد گلابر پر بوده است.

وی با اشاره به اینکه حجم مخزن سد «کینه‌ورس» در سال گذشته ۱۵.۷ میلیون مترمکعب بوده است افزود: این میزان در سال‌جاری به ۱۵.۹ میلیون مترمکعب رسیده است که نشان از افزایش یک درصدی حجم مخزن سددر سال‌جاری دارد.

رضاپور افزود: ۹۸ درصد سد کینه‌ورس در سال گذشته پر بوده است که در سال‌جاری به ۹۹ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حجم مخزن سد «تالوار» در سال‌جاری افزایش ۶۲ درصدی داشته است، افزود: حجم مخزن این سد از ۶۴.۶ میلیون مترمکعب در سال گذشته به ۱۰۵ میلیون مترمکعب در سال‌جاری رسیده است.

رضاپور با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۳ درصد سد تالوار پر بوده است، گفت: این میزان در سال‌جاری به ۲۱ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/ک

 

کمک رسانی چشمگیر زنجانی ها به سیل زده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.