فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست تروریسم موهبتی الهی محسوب می‌شود و این حرکت ترامپ مثبت‌ترین اقدام وی در راستای نابودی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در بین گروه‌های تروریستی درواقع ملت ایران را تروریست خوانده و قطعاً پاسخی محکم در این باره خواهد دید.

وی، با بیان اینکه استکبار تمام تلاش خود را برای سرنگونی انقلاب می‌کند، افزود: استکبار از اول انقلاب و با آغاز دوران دفاع مقدس وپس‌ازآن با ایجاد تحریم‌های ظالمانه سعی در نابودی و سرنگونی نظام داشت به همین دلیل سپاه باید تمام برنامه‌های استکبار را شناسایی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پاسداران در کشور سه مأموریت بسیار مهم در حوزه تهدید سخت، تهدید نیمه سخت و تهدید نرم دارد و برای مقابله با این عوامل به کمک تمام نهاد‌های نظامی و دولتی خواهد آمد.

سردار محمد عبدالله پور با بیان به اینکه استکبار می‌خواهد با ایجاد جنگ نرم کشور را رو به نابودی ببرد، افزود: استکبار به سرکردگی آمریکا وقتی متوجه عدم شکست ایران در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت شد از طریق فضای مجازی به جنگ نرم روی آورد تا از این طریق بتواند جوانان و کشور را رو به نابودی بکشاند.

وی، یکی از دلایل شکست‌ناپذیری انقلاب را وفاداری مردم دانست و افزود: تا زمانی که مردم در تمام عرصه‌ها و راهپیمایی‌ها حضور به هم رسانده و به عهد خود با امام راحل و انقلاب وفادار هستند هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام را سرنگون کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه سپاه، چگونگی مبارزه با استکبار را یادآوری می‌کند، گفت: هدف از تشکیل نیروی قدس تنها مسئله نظامی نبوده، زیرا یکی از اهداف مهم تشکیل نیروی قدس دفاع از حق مظلوم و چگونگی مبارزه با استکبار است.

سردار عبدالله پور، با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران مانع اجرایی شدن برنامه نظام سلطه در کشور و منطقه است، افزود: یکی از دلایلی که آمریکا از هیچ تلاشی برای تضعیف سپاه دریغ نمی‌کند و بنابراین شناسایی دقیق برنامه‌ای استکبار برای نابودی انقلاب توسط این نهاد است.

وی یکی از توانمندی‌های سپاه پاسداران را قدرت موشکی آن قلمداد کرد و گفت: سپاه در همه ابعاد نظامی از مدلی خاص استفاده کرده، به‌طور مثال در حوزه دفاع زمینی از مدلی استفاده می‌شود که نقش اصلی آن با مردم و در قالب گردان امام حسین (ع) و تکیه به توانمندی داخلی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در سپاه پاسداران ، افزود: ما در کشور جوانان بسیار و با ظرفیت بالایی داریم که در سپاه پاسداران سعی کرده‌ایم از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده کنیم و به همین دلیل است که استکبار می‌داند که به هیچ طریقی نمی‌تواند انقلاب را نابود کند و اگر کوچک‌ترین برخوردی انجام دهد با پاسخ سختِ جوانان این مرزوبوم مواجه خواهد شد.

سردار عبدالله پور، با بیان اینکه استکبار برای نفوذ فرهنگی می‌خواهد باور‌های جوانان را تغییر دهد، گفت: اگر فرهنگ یک جامعه از بین برود آن کشور اگر دارای بهترین تجهیزات و امکانات نظامی هم باشد به‌راحتی شکست خواهد خورد، بنابراین سپاه پاسداران برای مبارزه با این تهاجم برنامه‌های دقیقی دارد.

وی با درخواست از مسئولان برای توجه جدی به نفوذ فرهنگی دشمن، تصریح کرد: از مسئولان در همه نهاد و ارگان‌ها می‌خواهم که به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه و به استکبار اعتماد نکنند، زیرا آن‌ها می‌خواهند از این طریق به کشور نفوذ و فرهنگ انقلاب را نابود کند.

 

انتهای پیام/م.ع

آمریکا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در بین گروه‌های تروریستی قطعاً پاسخی محکم خواهد دید

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.