مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: حدود ۵۳۰ میلیون تومان کالا جمع‌آوری شده و قرار است به استان‌های گلستان و لرستان فرستاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عباس اهرابی در جلسه هماهنگی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور در رشت اظهار داشت: حدود ۵۳۰ میلیون تومان کالا جمع‌آوری شده و قرار است به استان‌های گلستان و لرستان فرستاده شود و از همکاری همه مسئولان و نهاد‌های اجرایی استان گیلان قدردانی می‌کنم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به تماس تلفنی خود با استاندار لرستان اشاره کرد و گفت: او از عدم امکانات در این استان بسیار گله کرد و ما قول دادیم که همه توان خود را برای کمک‌رسانی به موکب‌های مستقر در لرستان به‌کار گیریم و تلاش کنیم تا برخی از مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: ۱۵ تن مواد معیشتی شامل اقلام خوراکی، چادر و پتو برای گلستان ارسال شد و با همکاری سپاه و سازمان بهزیستی گیلان، ۱۲۰ تن اقلام معیشتی و قایق‌های امدادی هلال احمر گیلان به شهرستان آق‌قلا ارسال کردیم.

بهزاد پرستش با بیان اینکه هم اکنون یک بالگرد هلال احمر استان گیلان در مناطق سیل‌زده برای کمک‌رسانی حاضر است خاطرنشان کرد: قرار است هلال احمر گیلان حدود یک تن برنج برای موکب‌های مستقر در استان لرستان بفرستد تا مردم این مناطق بتوانند از غذای گرم استفاده کنند.

محمود خانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان نیز در این جلسه گفت: حدود ۱۰ میلیون تومان یعنی ۱۵ هزار فوم تهیه شده و قرار است به همراه ۱.۵ میلیون بطری آب معدنی، ۲ نیم میلیون تومان حبوبات و ۲۰ کارتن کنسرو مواد غذایی به موکب‌های استان گیلان در مناطق سیل‌زده ارسال شود.

مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: روز گذشته دو کامیون و یک تریلی به همراه کمک‌های غیرنقدی مثل کنسرو را به مناطق سیل‌زده ارسال کردیم و قرار است که از امشب پخت غذای گرم در موکب‌های اعزام شده از استان گیلان آغاز شود.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تهیه ۱۰ تن کالای اساسی توسط این سازمان خاطرنشان کرد: پکیج‌های آماده شده برای ارسال به مناطق سیل‌زده شامل مواد غذایی، اقلام بهداشتی و وسایل مورد نیاز برای نوزادان است.

پیمان بازدیدی با بیان اینکه یک و نیم تن برنج توسط سازمان‌های مردم‌نهاد گیلان به مناطق سیل‌زده ارسال شده است افزود: قرار است پویشی به نام «گیلان برای ایران» تشکیل شود و ۳۰۰ میلیون تومان در دو روز گذشته جمع‌آوری شده و به مناطق سیل‌زده کمک کردیم.

انتهای پیام/پ

امداد رسانی در مناطق سیب زده 

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.