محمدنبی: پیش بینی ام برد پرسپولیس است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیش بینی من برد پرسپولیس است و می‌تواند مقابل الاهلی امتیاز لازم را کسب کند و در گروه خودش امیدوار باشد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار پرسپولیس با الاهلی عربستان بیان کرد: شرایط تیم با توجه به برد‌های اخیری که داشتند، خوب است و ان شاالله مقابل الاهلی عربستان با روحیه حاضر می‌شوند و برانکو ایوانکوویچ هم با آنالیز خوبی که انجام داده، بسیار کمک می‌کند تا بازیکنان حریف را شناسایی و بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند.

او افزود: پیش بینی من برد پرسپولیس است و این تیم می‌تواند مقابل الاهلی امتیاز لازم را کسب کند و در گروه خودش امیدوار باشد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند. بعد از برد دربی مقابل استقلال و پیکان روحیه و شرایط تیمی خوب است و بازیکنان داخل زمین و نیمکت از شرایط خوبی برخوردار هستند و ترکیبی از بازیکنان با تجربه جوان و همچنین حضور برانکو و خلیلی به طور قطع سبب می‌شود تا این تیم نتایج خوبی کسب کند.

محمدنبی ادامه داد: حضور افراد با تجربه و جوان سبب شده تا نشان دهد تیم آماده درخشش در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است، تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند


انتهای پیام/

اظهارات مهدی محمدنبی درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار