کاپیتان پرسپولیس دیدار با الاهلی را از دست داد

با اعلام برانکو ایوانکوویچ، حسین ماهینی به دلیل مصدومیت دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاهلی عربستان برود. در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

پرسپولیس برای دیدار با الاهلی محرومی ندارد اما محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت تقابل با یاران عمرالسوما را از دست دادند و به این بازی نمی رسند.

البته شایان مصلح و محسن ربیع خواه همراه با تیم به امارات رفتند اما برانکو به آنها استراحت خواهد داد تا در بازی های لیگ از آنها استفاده کند. همچنین امید عالیشاه هم به دلیل مسائل انضباطی از فهرست این تیم خط خورد تا برانکو بیشتر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در این باره می گوید: به جز انصاری و ماهینی همه آماده هستند. آن چیزی که مرا خوشحال می‌کند، این است که بچه‌ها به لحاظ روحی و روانی و بدنی آماده هستند و امیدوارم این را در بازی فردا هم نشان دهند.

البته سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و مهدی ترابی در صورت دریافت کارت زرد مقابل نماینده عربستان، دیدار بعدی تیم شان که در چارچوب دیدار برگشت مقابل این تیم است را از دست خواهند داد که این می‌تواند خبر بدی برای برانکو و هواداران پرسپولیس باشد.

از سویی دیگر الاهلی عربستان هم محرومی ندارد، اما وضعیت محمد العویس و حسین عبدالغنی هم مبهم است.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از پیراهن های پرسپولیس و الاهلی عربستان

عرب: برای قهرمانی در هر ۳ جام تلاش می‌کنیم/ حضور برانکو در تیم ملی صحت ندارد

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا


انتهای پیام/

ماهینی دیدار مقابل الاهلی را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار