رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین با مشارکت پرمهرشان طعم مشکلات و سختی‌ها را شیرین کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی افزود: سال گذشته مشارکت نیکوکاران به طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۵۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان بود که این رقم در مقایسه با سال گذشته، ۶۹ درصد رشد داشت.

وی تصریح کرد: با حضور پررنگ مردم در کمک به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سال ۹۷، میزان جذب درآمد این حوزه از برنامه پیش بینی شده ۱۳۹ درصد فراتر رفت.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در سال گذشته را ۲۰ هزار و ۳۹۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این نهاد ۱۰ هزار و ۹۵۴ فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۴۲ فرزند مشمول طرح محسنین را حمایت می‌کند.

اسلامی اظهار داشت: از مجموع ۵۱ هزار و ۳۰۸ نیکوکاری که با اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی همکاری دارند، ۳۶ هزار و ۸۱۳ نفر آن‌ها با طرح اکرام ایتام و باقی آن‌ها با طرح محسنین مشارکت دارند.

انتهای پیام // ف. س

 

افزایش ۶۹ درصدی مشارکت نیکوکاران در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.