فرمانده سپاه لامرد گفت: با اعزام نیروی جهادی، محموله کمک‌های مردمی این شهرستان به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسن عبدالله‌زاده فرمانده سپاه لامرد بیان کرد: با توجه به‌شدت سیلاب و لزوم کمک به مردم استان لرستان امروز دومین محموله کمک‌رسانی به ارزش ۴۵۰میلیون ریال شامل ۲۲۰ تخته پتو، هشتاد کیسه آرد، انواع کنسرو، لوازم بهداشتی، رختخواب به استان لرستان فرستاده شد.

وی تصریح کرد: این دومین محموله ارسالی کمک‌های مردمی بوده که با همکاری ناحیه سپاه لامرد در چند روز گذشته به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال به استان گلستان ارسال شده است.

عبدالله زاده ادامه داد: با توجه به حجم سیلاب در استان لرستان تمام پایگاه‌های مقامت بسیج در سراسر شهرستان لامرد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به استان لرستان هستند که با مشارکت مردم محموله سوم نیز در چند روز آینده به استان لرستان ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه لامرد افزود: نخستین گروه اعزامی در قالب ۲۵ نفر از نیرو‌های جهادی بسیج لامرد نیز به‌منظور خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ت

ارسال کمک‌های میلیونی شهرستان لامرد به مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.