فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: ۳۵ تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به خوزستان بارگیری و ارسال شد.

ارسال هوایی محموله‌های امدادی به فارس به خوزستانامیر سرتیپ دوم خلبان ستاد اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان استان معین خوزستان در بحث امداد، نجات و حوادث تعیین شده و برای سرعت بخشیدن به امداد رسانی آسیب دیدگان سیل خوزستان مقدار ۳۵ تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بارگیری و ارسال شد.

وی افزود: این اقلام امدادی شامل هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی و ۵۰۰ دستگاه چادر  به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط دو فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین و C-۱۳۰ از شهر شیراز به مقصد خوزستان بارگیری و ارسال شد.

امیر لشکری گفت: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از ابتدای وضعیت بحران و سیل اعلام آمادگی خود را در امر امداد رسانی به آسیب دیدگان از طریق سلسله مراتب فرماندهی محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته و این آمادگی را دارد با تکیه بر دانش و تخصص خلبنان متعهد خود در هر نقطه از سرزمین پهناور ایران عزیز به صورت نقطه‌ای و هدفمند ارسال محموله داشته باشد.
انتهای پیام/م

ارسال محموله کمک‌های فارس به سیل‌زدگان کشور

برچسب ها: ارتش ، سیل و آبگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.