یک مقام مسئول در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رشد ۸ درصدی مراجعه مسافران نوروزی به هتل‌ آپارتمان ها/بسیاری از هتل‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجهند

فرخ مهر گفت: مراجعان مسافران نوروزی به هتل آپارتمان‌ها نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

محمد علی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مراجعه مسافران به هتل آپارتمان‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

 رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تخفیف برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: خوشبختانه وضع هتل‌ها در ایام نوروز نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

فرخ مهر با بیان اینکه سازمان تعزیرات و بهداشت بصورت مستمر بر هتل‌ها نظارت دارند اظهار کرد: خوشبختانه هیچ گونه تخلفی در هتل‌های تهران گزارش نشده است.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمتی برای هتل آپارتمان‌ها وجود نداشته است/ نقش موثر فضای مجازی در عرضه واحد‌های غیرمجاز 


 رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها ضمن انتقاد از نقش فضای مجازی در رشد قارچ گونه هتل های غیرمجاز، گفت: از سازمان های ذی ربط انتظار می رود به ساماندهی این شرایط بپردازند.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با بیان اینکه در بسیاری از هتل‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه ایم تصریح کرد: هم اکنون جوانان و کارگران داخلی حاضر به انجام کار در بخش‌های حمل بار، نظافت واحد‌ها و آشپزخانه، خدمات رسانی به مسافران نیستند، رایزنی‌هایی درخصوص استفاده از نیروی انسانی خارجی برای کار در این بخش‌ها با سازمان‌های مربوطه انجام شده اما هنوز نتیجه‌ای بدست نیامده است.

فرخ مهر با اظهار به اینکه نیروی انسانی موجود در هتل ها نیاز به آموزش های لازم در خصوص هتل داری خواهند داشت و پرسنل هتل ها باید در امور آتش نشانی، بهداشت،آداب و معاشرت مربوط به محیط کار خود را بدانند، گفت: برگزاری کلاس های آموزشی برای 5000 نفر افراد شاغل در هتل ها با استفاده از کارشناسان و مدرسان مجرب در این زمینه از اقدامات اتحادیه برای بهبود این بخش در دوساله گذشته بوده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید وضع هتل آپارتمان‌ها بهبود یاید و مشکلی در زمینه بودجه و نیروی انسانی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

رشد قارچ گونه هتل های غیرمجاز در سایه فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار