فرماندار حمیدیه گفت: مردم برای در امان ماندن از خطرات احتمالی سیلاب منازل خود را ترک کنند که در همین راستا تعداد زیادی از افراد مسن، زنان و کودکان این شهر به اردوگاه‌ها منتقل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز شاهین هاشمی، فرماندار حمیدیه بیان کرد: طبق دستور استاندار، از مردم حمیدیه خواسته شد که شهید غلامی، شهید فرجوانی، جوادالائمه و ثامن‌الائمه جهت اسکان موقت انتقال داده شدند.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی جوانان حمیدیه و دستگاه‌های اجرایی، وضعیت شهر در حالت پایدار است و سیلاب کرخه هنوز وارد شهر نشده است؛ تمام تلاش‌ها نیز در جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر و ورود آب همچنان ادامه دارد.

هاشمی تصریح کرد: مهم‌ترین چالش و نقطه ضعف برای مدیریت بحران شهرستان حمیدیه همین مانع کمبود ماشین‌آلات سنگین جهت مقاوم‌سازی سیل‌بند‌ها در نقاطی که احتمال شکستی وجود دارد است.

فرماندار حمیدیه گفت: از لحاظ تامین مایحتاج روزمره سیل‌زدگان در اردوگاه‌ها از جمله چادر، پتو، آب‌معدنی، مواد غذای و بهداشتی تا به آلآن با مشکلی مواجه نشده‌ایم و مواکب حسینی نیز در همین راستا مشغول خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/م

انتقال زنان حمیدیه به اردوگاه های سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.