سیل بند شیبان ساعاتی پیش شکست و آب به سرعت از مسیر پل‌های ریل قطار به سمت شهر در حرکت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز سیلاب رها شده از سد کرخه همچنان مناطق بیشتری از خوزستان را زیر آب می‌رود و در آخرین مورد آن شب گذشته به ورودی اهواز هم رسید.

از نیمه شب با ورود آب از محور ترانزیتی اهواز - اندیشمک به سمت مبادی ورودی شمالی اهواز آب وارد اهواز شد و قسمت‌های از جاده اهواز را آب گرفته است.

سیلاب هم اکنون به سمت مناطق سه راه خرمشهر، کیانشهر و زردشت در حال پیشروی است و بالا زدگی فاضلاب در بخشی از شمال و شمال غرب اهواز موجب آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

سیل بند شیبان بعد از تلاش مردم و شهرداری ساعاتی پیش شکست و آب به سرعت از مسیر پل‌های ریل قطار به سمت شهر در حرکت است. هم اکنون نیرو‌های مردمی و شهرداری تلاش می‌کنند دریچه پل‌ها را ببندند تا شاید جلوی آب گرفته شود.

 سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با وجود تمهیدات صورت گرفته، ولی آب همچنان درمحور اهواز – شوش  بالا آمد به همین دلیل شرایط به گونه‌ای است که اکنون تردد کلیه خودرو‌های سبک و سنگین در این محور ممنوع است.

وی افزود: محور اهواز- ملاثانی - شوشتر - دزفول اندیمشک و بالعکس به عنوان محور جایگزین به منظور تردد خودرو‌ها پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/م

سیلاب در حال ورود به شهر اهواز است

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.