مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۳۰۰ بقعه و امامزاده مازندران از جشن های شعبانیه میزبانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام  ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام حسین (ع)، گفت: این جشن‌ها در شب و روز ولادت امام حسین (ع) در ۳۰۰ بقعه و امامزاده استان برگزار می‌شود

حیدری جناسمی افزود: همه ائمه خیرخواه مردم بودند و خداوند برای اینکه انسان‌ها را هدایت نماید پیشوا و رهبر برای آنان قرارداده است و ائمه طاهرین پیشوایان دین انسان‌ها هستند.

وی گفت: قرآن کریم پیامبر را بعنوان اسوه حسنه معرفی می‌نماید و ائمه معصومین هم مانند پیامبر الگوی تمام نما برای بشریت بوده و هر کس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه جشن میلاد امام حسین (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار خواهد شد افزود: برنامه‌های متعدد و جذابی در نظر گرفته شده است تا این جشن با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود و ایستگاه‌های صلواتی نیز در این روز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.
 

وی گفت: جشن های اعیاد شعبانیه توسط هیأت های مذهبی، ادارات اوقاف، هیأت امنای بقاع متبرکه، خادمان افتخاری و ثابت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام/س
 
 

۳۰۰ بقاع متبرکه میزبان جشن ولادت امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.