نماینده مردم همدان گفت: مجلس و دولت مصوبات قدرتمندی را برای حمایت از سیل زدگان کشور داشته باشند.

ضرورت حمایت مجلس و دولت از سیل زدگان کشوربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: حادثه غم انگیز سیل زدگان غمی بر دوش همه ما نمایندگان و مسئولان کشور است، نیاز است مجلس و دولت مصوبات قدرتمندی را برای حمایت از سیل زدگان کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مناطق سیل زده باید ساخته و درد و فریاد آنها باید شنیده شود، افزود: متأسفم برای مجلسی که در رأس امور نیست، وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل زدگان به مجلس فراخواندیم حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم، اما آنها حضور نیافتند.

نماینده مردم همدان گفت: هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور وزرای دولت وجود ندارد و این باید درمان باشد چراکه در شأن مجلس نیست.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس مخاطب فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در مشهد هستیم،  تصریح کرد: در مورد رونق اقتصادی و اینکه ۲۲۶ مصوبه آمریکا بر علیه معیشت و اقتصاد ایران است، مجلس نیاز است مصوباتی را داشته باشد که پاسخگوی زیاده‌خواهی آمریکا باشد.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال این است سپاه سرافراز را تروریست معرفی کند، ما در حال تصویب طرح دوفوریتی هستیم و در صورتی که آمریکا بخواهد از این حرکات انجام دهد، سازمان مخوف موصاد، سیاه و جنایتکاران جنگی آمریکا در منطقه را با همت نمایندگان به عنوان تروریست معرفی می‌کنیم، بنابراین آمریکا نمی‌تواند هر غلطی بکند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد: ۱۴ میلیارد دلار بودجه مصوب و در اختیار دولت قرار گرفت و ۱۴۰ هزار میلیارد تومان نیز مبلغ یارانه است، در این رابطه نمایندگان اعلام کنند در سال ۹۷ در حوزه انتخابیه‌شان چند نفر حمایت شدند و بسته حمایتی دریافت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیل ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار