اقدام آمریکا علیه سپاه با مقابله به مثل ما مواجه خواهد شد/ با این کار منافع آنها در منطقه و جهان قطعاً به خطر خواهد افتاد/این دشمنی‌ها طبیعی است.به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار پاشا محمدی معاون اجرایی بسیج با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر اقدام احتمالی آمریکا برای قرار دادن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در فهرست گروه‌های تروریستی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سران ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، سران آمریکا از جمله رئیس‌جمهور آنها واقعاً وحشی هستند.

وی ادامه داد: اقدامات سران آمریکا علیه ملت ایران و نیروهای انقلابی از روی بغض و دشمنی است. انقلاب اسلامی بر اساس موازین اصیل اسلام ناب شکل گرفته و در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده و اسلام آمریکایی ایستاده است؛ به همین دلیل این دشمنی‌ها و اقدامات کورکورانه طبیعی است.

معاون اجرایی بسیج در ادامه با اشاره به شکست‌های سیاسی و اقدامات آمریکا در منطقه گفت: شکل‌گیری جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی در منطقه غربی آسیا، موجب شکست‌های متعدد استکبار جهانی در منطقه و جهان شده و پذیرش این شکست‌ها برای آمریکایی‌ها بسیار سخت است.


بیشتر بخوانید:۱۴ طرح جدید مجلس برای مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا


سردار محمدی افزود: اقدام احتمالی آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی به دلیل ضعف و بغض آنها از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته است.

وی با اشاره به موضع فرمانده کل سپاه در خصوص اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه تصریح کرد: موضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانی است که فرمانده کل سپاه اعلام کرد؛ یعنی اگر آنها این حماقت را کرده و سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران مقابله به مثل خواهند کرد و منافع آمریکایی‌ها در منطقه و جهان قطعاً به خطر خواهد افتاد.

معاون اجرایی بسیج در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد روییده از متن انقلاب و مردم و یک نیرو و نهاد رسمی است که جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارد. ما امیدواریم که سران آمریکا عاقل باشند و چنین اقدام نابخردانه‌ای انجام ندهند اما در صورت اجرایی شدن این تصمیم، نظام جمهوری اسلامی نیز دست روی دست نخواهد گذاشت و مقابله به مثل می‌کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

گفتگو با سردار محمدی  درباره دشمنی آمریکا با سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار